Les colònies 2013 dia a dia

DIA 12 DE JULIOL de 2013

I arriba l'últim dia de les colònies!

Avui ens hem aixecat a les 8:15 sense fer zumba perquè ens havíem de preparar les maletes per sortir cap a Tarragona. Després d’ esmorzar hem netejat totes les habitacions i hem fet l’avaluació final i la signatura en el llibre dels Records. Ben guapos, amb la samarreta de les colònies, ens hem fet la foto de família. Finalment a les 3 ens hem anat. Tots amb pena per tenir que marxar i a la vegada amb ganes de retrobar-nos amb la família. Hens ho hem passat molt molt bé!!!
Fins l’any vinent!!!

DIA 11 DE JULIOL

Avui ens hem aixecat com un dia normal fent zumba, resant, esmorzant i fent serveis. Seguidament hem acabat els tallers, que a alguns els hi tocava embolicar i posar la foto a la claqueta i a altres posar els seus últims retocs a les seves caixes-càmera. I quan acabaven podien assajar les actuacions que tenien preparades per a els entre-actes de la “nit dels òscars.” Llavors per la nit es van celebrar aquelles actuacions juntament amb els òscars corresponents a cadascun. Després vam fer discoteca i ens vam preparar per les histories de por. van ser una mica improvitzades però van impactar molt. Per finalitzar vam fer una reflexió i el “corto i cambio”.

DIA 10 DE JULIOL

Avui com sempre ens han despertat aviat per fer la zumba. Després em anat a resar.  A continuació hem anat a esmorzar.  Em fet una petita excursió a l’Obaga on hem passat el matí. Al arribar a la colònia hem dinat i hem descansat. Hem començat la tarda realitzant una gimcana, i també hem celebrat l’ aniversari del Víctor que avui en fa 14. Per acabar la tarda em gaudit del famós concurs “TÚ SI QUE VALES” on molts de nosaltres hem participat però només un ha guanyat. Sabeu qui ha guanyat? La Núria Montanyes amb la flauta travessera. I ara farem jocs de nit o discoteca si plou.

Hector i Meri

DIA 9 DE JULIOL

Avui ens hem aixecat a les 8:30 hem fet la “Sumba” i després hem anat a la catedral a la “hora de la llum” hem fet els oficis i al acabar hem acabat les claquetes i hem continuat fent amb caixes de sabates una càmera. Seguidament hem fet una carrera de cotxes de Rally, tot molt divertit, ja que ens hem mullat tots d’ aigua.
Després hem posat la taula i hem menjat (servei de taula a càrrec de Els Increïbles). Just després del descans hem agafat les motxilles i hem anat a la piscina del poble i després hem donat un tomb. Al final hem tornat a la colònia on hem sopat i desprès hem passat pel TUNEL DEL TERROR. Quina por!!! Fins demà
Fet per Andrés Álvarez i l’ Albert Montañés.

DIA 8 DE JULIOL

Avui ens hem llevat a les vuit, no hem fet “zumba” perquè hem anat d’excursió a Sant Bartomeu. Hem matinat molt, però valia la pena la caminata perquè és un lloc molt bonic. Ens han explicat que allí va estar el Pare Palau en el 1851. Desprès com el viatge era molt llarg hem tardat en arribar a  la font de Sant Antoni ens hem refrescat i quan hem arribat a la colònia ens hem dutxat amb una manguera. L’aigua estava molt freda!   Hem dinat a les tres.
Hem tingut temps lliure i alguns han fet la migdiada. Després hem fet tallers, hem acabat la claqueta i alguns han fet la caixa coberta de paper càmera.
Quan hem acabat alguns han jugat a basquet i els altres no paraven de parlar. Hem preparat l’actuació de “Tú sí que vales”  i hem sopat , desprès veurem una pell·lícula.  Fins demà.
Bona nit.!!!!!!!!      De Maria Fuster i la Cristina del Peso

DIA 7 DE JULIOL

Avui ens han despertat a les 9 amb la musica de la pamplonica, i com cada dia hem fet zumba, avui com tothom estava animat, hem ballat de debò . Quan ens han despertat ens hem vestit tots de blanc per fer una recreació dels San Fermin.
Quan hem acabat d’esmorzar, els monitors ens han donat diaris per cantar-li a Sant Fermin. I tot seguit hem anat a corre amb els toros, que eren monitors disfressats. Per sort no ha caigut ningú. Desprès han començat ha arribar les primeres famílies. Alguns han anat a dinar al poble i d’altres s’han quedat a la colònia.Desprès han començat a arribar les ultimes famílies i tot just hem començat unes actuacions que han estat realitzades per els tres grups que formen la colònia. Quan han marxat els pares, alguns s’han ficat una mica tristos, però se’ls hi ha passat quan hem començat un partit de futbol. Desprès al acabar-lo hem sopat i hem fet una gimcana sobre el tema del Senyor dels Anells, i ha sigut terroríficament divertit! L'anell d'or l'ha aconseguit la companyia C de Cinema i l'han rebut de mans del Mag Gandalf. Després com tothom estava cansat, hem anat tots a dormir escoltant la cançó dels Pet, Bona Nit. Fins demà.
Claudia i Alba

DIA 6 JULIOL 2013

Avui, dissabte, 6/07/13, ens hem despertat una mica més tard, per descansar de l’excursió que vam fer ahir. Al començament del matí ,després de fer zumba, com era l’aniversari d’un company, en Pablo ,i li hem cantat la cançó de l’aniversari feliç.
Després d’esmorzar, de netejar i ordenar, ens hem inventat una coreografia per ballar amb la cançó inventada per ahir. Un cop fet això i d’haver dinat, hem tingut una mica de temps lliure. A les 16:00 ,un cop amb el banyador posat, hem anat al poble a la piscina fins a les 18:00, i seguit d’això hem anat a donar una volta pel poble i a missa, que hem comprat moltes coses, fuet, patates, refrescos. I a missa hem estant resant. Hem tornat a la colònia a les 20:45,quant ja s’havia anat el sol.
Ara hem acabat de sopar i farem la cançó que ens hem inventat i si és molt tard farem directament......DISCOTECA!!!!
I demà els SantFermins

Berta Campabadal i Júlia Cirera:))

DIA 5 JULIOL 2013

Avui ens em aixecat a les 8 per anar al Pi de la Carabasseta. Hem esmorzat i ens hem posat a punt per anar al pi.
Quan estàvem pujant, al principi feia fresca perquè era  aviat però després a mesura  que ha passat el temps feia més calor. Quan hem arribat hem menjat un petit àpat i després hem ballat una sardana i hem fet jocs proposats pels monitors com “El pistolero” i el “Zip-zap”.
Quan hem acabat de fer-ho tot, mentre baixàvem , molts nens s’han caigut però no hi ha hagut cap caiguda greu. Quan per fi hem arribat a la colònia, hem tingut la visita del inspector de juventut i seguidament ens he manat a dutxar i a canviar-nos per dinar.
Quan hem acabar de dinar, ens han deixat una estona lliure per descansar de tot el matí i més tard ens hem posat en grups per fer els tallers com les claquetes i les cançons. Seguidament em berenat i seguint fent els tallers.
Per la nit per sopar em menjat “San Jacobos” per renovar energia i després ens em preparat per fer un joc que encara que no ens ha sortit molt be ens ha quedat be igual.

DIA 4 JULIOL 2013

Avui ens hem aixecat molt d’hora, i hem fet zumba. Ens a agradat molt! Els monitors ho feien molt bé. Després hem fet una pregària tots junts i hem esmorzat llet, torrades, melmelada, mantega, cola-cao i cereals. El matí l‘hem dedicat a fer un taller en el que teníem que pintar unes claquetes de cinema. hem fet una estona de joc lliure i també hem preparat la presentació de cada grup per la nit. Després de  dinar hem jugat una estona i a les quatre hem anat a la piscina del poble. l’aigua  estava fresqueta!
Quan hem tornat a la casa  hem seguit assajant les presentacions. Ens hem dutxat per les presentacions i ara estem escrivint això mentre els altres sopen i quan acabem de sopar farem les presentacions definitives dels grups i després ens anirem a dormir. Demà explicarem com ho hem fet. Ben segur que serà un èxit!

Hector i Gerard

DIA 3 JULIOL 2013

Avui hem sortit a les 11 del matí de Tarragona. El viatge ha sigut llarg però no per nosaltres, perquè rient i xerrant se’ns ha fet curt, ha passat volant.
A l’arribar, ens han rebut els monitors disfressats i ens han donat a cadascun de nosaltres una entrada, ens han fet preguntes de pel·lícules i ens han donat un got amb crispetes quan responíem bé.
Després hem fet una visita a la casa de colònies i hem començat a organitzar les habitacions.
Fet això, hem dinat pels voltants de la casa de colònies, durant el temps lliure.
Més tard, ens han separat en grups, recreant l’escena de Harry Potter i la selecció en cases del barret màgic seleccionador.
Un cop els grups estaven fets, ens hem posat un nom i hem començat a dissenyar el nostre símbol.
Llavors, i per conèixer-nos més entre els companys del nostre grup, hem omplert un qüestionari de preguntes i hem comentat les respostes (gustos cinematogràfics, teatrals i musicals).
Al final, hem fet jocs de coneixement amb tots els companys de les colònies (gustos, caràcter, etc.).