Les colonies 2015 dia a dia. 2n torn

COLÒNIES 2n torn

Dia 1: Iniciem l’aventura!

Per fi hem començat les colònies d’aquest any 2015!!! Amb molts nervis hem pujat a l’autobús i hem posat rumb cap a Ulldemolins on els monitors ens estaven esperant. El viatge se’ns ha fet una mica llarg, però quan hem baixat, després d’agafar les nostres maletes i bosses, hem hagut d’agafar la nostra targeta d’embarcament: sense aquest document no podem iniciar aquest gran viatge!!! Els monitors que anaven caracteritzats de personal d’aeroport ens han acompanyat a les nostres habitacions per acomodar-nos. Però teníem un problema: els monitors no sabien els nostres noms. Per això hem fet uns jocs per conèixer-nos i aprendre’ns el nom.
A l’hora de dinar hem agafat el menjar i hem pujat a l’ermita de Sant Antoni, un lloc molt pacífic i tranquil per poder refrescar-nos, jugar i dinar. Allà mateix hi ha una gran font i entre rialla i rialla hem fet una guerra d’aigua: ningú se n’ha salvat! Després, per fer els grups, hem hagut de buscar unes peces de trencaclosques amb les imatges de països diferents i ajuntar-nos amb els altres companys. Llavors ens hem desplaçat fins a l’altra ermita, la de Santa Magdalena per fer la reunió de cada grup amb el seu monitor i pensar quins serien els noms. Els noms dels quatre grups són: Knights of Shadows, Gumbells, Minions i Howe’s. Un cop hem arribat a la colònia, ens hem refrescat i hem dissenyat les banderes de cada grup i les banderes que cada país té assignat. Han quedat maquíssimes!
Ja cap al vespre ens hem dutxat, que ja tocava i hem sopat dins del pavelló per què fa vent. Per la nit hem fet el primer viatge, cap a Itàlia i ho hem fet amb autobús (un autobús imaginari, és clar, fins i tot alguns feien veure que es marejaven i fèiem veure que miràvem a les finestres). Els monitors ens han explicat moltes coses sobre Itàlia i hem fet el joc de la Gòndola. Ara que ja és tard, estem cansats. Marxem a dormir que demà ens espera un gran dia!
Bona nit

Dia 2. Ens adintre´m en la GRAN AVENTURA:

Un país amb renom!

Bona tarda famílies!
La primera nit a les colònies sempre és mogudeta, i més avui, que amb la gresca que hem fet hem dormit poquet.
Ens hem aixecat i vestit ben d’hora, a les nou. Per activar-nos hem fet gimnàstica i una mica de “taichi”.
Després hem fet una petita oració a la nostra catedral de los colònies i, tot seguit, hem esmorzat.
Al acabar, per grups, hem realitzat els diferents oficis que ens tocaven; i quan ja estava tot net, hem començat a fer els tallers: primer preparar el nostre passaport el que hem segellat a l'entrada d'ITÀLIA i ens hem dirigit a col·locar la bandera d'Itàlia al lloc que li correpon. Després hem continuat els tallers fent  les caretes i els vestits pel carnaval de Venècia. Com hem acabat molt ràpid hem tingut una estona de temps lliure abans de dinar. Un dinar molt italià com son els “spaguettis”
Per la tarda hem acabat els tallers, posant les gomes i els palets a les caretes, i hem preparat la presentació dels grups per aquesta nit.
I com seguim estant a Itàlia, estem preparant nosaltres mateixos les pizzes per sopar. Déu n’hi do quina bona pinta fan! Demà us direm si han sortit bones!
Després de preparar-les els monitors ens han dit que el gat del Padrino s'havia perdut i l'hem hagut de trobar fent una gimkana amb un conjunt de proves molt divertides: xafar un glubus amb el cul, omplir una galleda amb gotets d'aigua, resoldre una endevinalla,... Els monitors ens anaven donant pistes per després trobar el gatet.
Després de sopar ens vestirem amb les caretes i els vestits que hem fet avui i farem la presentació dels grups. I ja tocarà dormir, que avui en tenim ganes!
Fins demà, bona nit.

Dia 3. Una cultura molt diferent: Kenya

De bon matí ens hem aixecat a les 9, i tot seguit, hem fet gimnàstica. Hem fet una petita oració donant gràcies i ja hem anat a esmorzar.
Després del boníssim esmorzar, hem fet els oficis i hem viatjat fins a Kenia, amb “autocar i avió”,  passant per la duana per que ens segellessin el passaport. Déu n’hi do que bonic és Kenia! Allí hem col·locat la bandera pròpia del país i hem escoltat el seu himne.
Ja instal·lats a Kenia, hem fet els diferents talles: braçalets, collars, escuts i tatuatges, tot típic d’aquest país africà.
Tot seguit hem dinat i, després del temps lliure, hem baixat a la piscina del poble. Quan ja estàvem ben refresquets gràcies a l’aigua, hem pogut anar a les botigues del poble per comprar algun record.
Després d’arribar a la colònia ens hem dutxat i hem sopat. Hem participat als jocs nocturns, hem anat de “safari”, hem jugat al joc de les banderes i no tardarem en anar a dormir.
Bona nit famílies!

Dia 4: Ens translladem a un lloc molt llunyà: Hawaii!

Bona nit,
Avui ha sigut un dia molt intens, ple d’ activitats. Hem començat el dia amb energia, fent gimnàstica i “taixi”. Després,com cada dia, hem anat a la nostra catedral i  hem fet una petita estona de pregària.
Un cop hem esmorzat hem viatjat a Hawaii amb vaixell. Després d’una breu explicació sobre Hawaii hem començat diversos tallers: faldilles hawaianes i per la tarda els collars de flors. Tot seguit hem agafat les gorres i hem anat caminant fins a l'Ubaga, on hem saltat a la corda i hem començat una guerra d’aigua que hem seguit al campament. Hem quedat xops. Després d’una dutxa refrescant hem anat a sopar.
Aquesta nit ens espera fer la presentació de grups i la discoteca. Esperem passar-ho molt bé i ballar tota la nit.
                                                                      Vega Álvarez i Irene Roca

Dia 5,  Dia de la llum: Hawaii!

Bona nit, ahir vam acabar el dia amb la representació de cada grup. Unes obres de teatre i uns balls espectaculars. Per acabar el dia ens vam animar en un gran repte de ball nens contra nenes. Finalment, Genís i Noelia ens van sorprendre amb una improvització de cant.
Tan cansats vam acabar que avui ens ha costat aixecar. Després de fer taixí, esmorzar, i els oficis hem ficat rumb al poble. La millor sorpresa del dia ha sigut el retrobament amb el nostre amic Pablo. El trobàvem a faltar. Tot seguit començava la eucaristia. Al acabar ja ens hem dirigit a la piscina per refrescar-nos de tanta calor. Fins a 37 graus hem arribat! Déu n’hi do!
Hem dinat allí mateix, i un cop feta la digestió alguns de nosaltres hem tornat a la piscina i altres hem jugat a futbol. Hem pogut fer també una volta pel poble i ja hem retornat a la colònia.
Ara ens dutxarem i soparem i a veure quina sorpresa ens espera aquesta nit. Demà us ho expliquem!
Bona nit família!

Dia 6: Un horitzó molt llunyà: Texas

Avui hem començat lestada a Texas, i un cop acabats els oficis diaris hem emprés la expedició cap a Sant Bartomeu. Una ruta dura i cansada amb dues hores de trajecte. en arribar a lermita de Sant Bartomeu hem esmorzat i després duna hora hem girat cua en direcció a les cadolles fondes. Allí hem dinat, hem fet la digestió correctament i ens hem refrescat en les aigües cristal·lines de les cadolles fondes i hem pogut observar la fauna tant variada que ens envoltava.
Per completar el dia els monitors i premonitors ens han fet jugar a una gimcana molt i molt divertida amb aigua per frenar la calor.
Després duna bona dutxa tocava sopar, i un sopar molt bo, i una bona sessió de cinema i a dormir. Fins demà!
Albert i Alfons

Dia 7: Texas, una experiència increïble!

Un dia més ens hem aixecat amb lenergia que ens dóna la gimnàstica, i la tranquil·litat que ens brinda el taixí.
Després del bon esmorzar tocaven els oficis corresponents, i tot seguit hem passat per la duana de Texas per tenir el passaport segellat, ja que quan ahir vam arribar però no vam poder oficialitzar els papers durant la caminada cap a Sant Bartomeu.
Seguíem lestada a Texas amb el taller dels tipis, que ocupaven el matí calorós finalitzat amb una gran guerra daigua.
El dinar ha estat 100% tradicional de Texas; hem menjat fajitas, tots hem fet de cuiners!
Per la tarda tocava finalitzar el tipi i una petita excursió fins a lermita de Santa Magdalena, perquè així els monitors tenien temps de preparar la gran nit del Saloon.
Després de sopar començava lhistòria, on la Madame del Saloon havia estat assassinada. Finalment havia estat el pianista, que per lamor que lunia amb la ballarina, havia volgut complir el desig de la seva amada de ser la nova Madame.
Déu nhi do que bé ens ho hem passat!
Amb aquesta gran història ens anem a dormir.
Demà més i millor!
Bona nit!

Dia 8. Descobrim un món diferent: La Índia

Avui ens hem aixecat arrencant els motors fent classes de tai chi amb el mestre Albert, tot seguit hem realitzat una sèrie de tallers els quals consistien en la confecció de les disfresses que farem servir per a la GALA. Hem creuat l’aduana de la Índia, hem segellat els passaports, hem dinat i per postre ens han presentat un braç de gità d’un metre. Què bo que estava!
Després d’un bon descans hem preparat els balls de bollybood. El grup dels minions ens ha preparat una gimcana ambientada en l’Índia i en finalitzar-la hem començat ha assajar el lib dub,
Després de sopar ens hem endinsat a la muntanya per fer una altra gimcana que han preparat els monitors i premonitors.

Dia 9 -10

Colònies contades... colònies acabades!

Bon dia, ahir estàvem tan cansats que no ens va donar temps ni dexplicar-vos el què vam fer, així que us ho expliquem a continuació.
Per no trencar la rutina vam començar el dia fent taixí, gimnàstica, pregària, esmorzar i serveis. Tot seguit ens vam preparar per ficar rumb al poble. Quan just entràvem pel carrer principal estaven canviant la cúpula de lesglésia. Moment històric que no es repetirà fins dintre de molts anys.
Vam tenir temps per passejar pel poble, comprar els últims records i refrescar-nos a la piscina. Tornant a casa vam innovar la ruta. Agafàrem un camí nou, més curt i més divertit,. ja que era camp a través.
Després de dinar i descansar vàrem assajar els balls de la nit de gala i el lip dub que estem organitzant amb molta il·lusió.
Ja dutxats ens vam arreglar i ficar guapos per aquesta nit que tant ens esperava.
El sopar va ser totalment diferent. Vam sopar al pavelló, asseguts al  terra com indis. (ja que estem a la Índia), i vam menjar arròs amb pollastre i salsa curri. I a més a més, vam menjar amb les mans! ens va encantar a tots!
La música ja sonava i començaven els nervis. Era lhora de ballar davant dels altres i ensenyar els balls que tant esforç ens havien portat. Un cop la festa acabada encara teníem ganes de gresca i alguns de nosaltres vam anar a caçar gamusinos mentre que els més valents ens vam atrevir a anar al camp de futbol a explicar històries de por.
Avui, últim dia, només queda gravar el lip dub, fer les maletes i acomiadar-nos dels nostres amics que ens han acompanyat en aquesta única i irrepetible aventura.
Déu nhi do com ens trobarem a faltar!!!!

I arriba el moment final...

El nostre grup de Colònies 2015 i els nostres monitors. A tots i totes, GRÀCIES!!!